WWW.ANNIDAISLAMIC.COM
Qurbani ki khal ki 2 halat he or dono halat ke alag alag
ahkam he:
- ( Bechne Se Pehle.
- ( Bechne Ke Baad.
1, Bechne Se Pehle Jise Chahe De Sakte He, Khud Bhi Agar
Faidah Uthana Chahe To Utha Sakte He, Or Masjid Madresse Me Bhi De Sakte He.[1]
2, Bechne Ke Bad Uski Qeemat Ka Sadqah Karna (Malik
Banana)Ese Shakhs Ko Jo Zakat Ka Mustahiq Ho Wajib Hojata He. Khud Bhi Istemal
Na Kare.[2]
Qurbani Karnewala Khud Apni Qurbani Ki Khal Ki Qeemat
Masjid, Madressa, Qabrasatan & Koi Bhi Khair Ke Umoomi Kamo Me Istemal Kare
To Jaiz Nahi, Kyunke In Chizo Ke Under Malik Banne Ki Salahiyat Nhi He.[3]
Agar Kisi Deeni Kam Me Dena He To Kisi Mutwalli Ye Zimmedar
Ko Malik Banade, Ab Vo Jo Chahe Kar Sakta He. Chahe Khal Hi Ko Kam Me Laye, Ya
Usko Bech Kar Uski Qeemat Deen Ke Kamo (Masjid, Madressa, Qabrastan & Deen
Ke Or Kamo Me Laga Sakta He.[4]
Qurbani Ki Khal Kisi Khidmat Ke Muawaze (Badle) Me Dena Jaiz
Nahi, Isi Liye Masjid Ke Muazzin Ya Imam Jo Mustahiq Ho Unko Khidmat Ke Haqq Me
(Tankhah )Dena Durust Nahi, Wrna Durust He. Or Na Kasai Ko Ujrat Me Chamda Dena
Jaiz He, Hadye Me Dena Jaiz He, Jab Ke Ujarat Ki Raqam Puri Ada Kijaye.[5]
[1]
و يتصدق بجلدها، او يعمل منه نحو غربال و جراب و قربة و سفرة و دلو ،
او يبدله بما ينتفع به باقياً۔
(رد المحتار : کتاب الاضحیۃ ، جـ6
صـ 328 ط سعید )
[2]
فان بیع اللحم او الجلد به : اي بمستهلك او بدراهم تصدق بثمنه۔ الدر
المختار ۔ قال العلامة ابن عابدين رحمه الله تعالى : اي و بالدراهم فيما لو ابدله
بها ۔
( رد المحتار ، كتاب الاضحية : جـ 6 صـ 328 ط سعيد )
[3]
ولا يصرف الي بناء نحو مسجد و في الشامية ( قوله نحو مسجد ) كبناء
القناطر و السقايات و اصلاح الطرقات و كري الانهار و الحج و الجهاد و كل ما لا
تمليك فيه ۔
(شامي جـ2 صـ 344- كتاب
الزكاة )
[4]
ولا ينبغي ان يصرف ذلك العشر الى عمارة الرباط، و انما يصرف الى
الفقراء لاغير۔ ولو صرف الى المحتاجين، ثم انهم انفقوا فى عمارة الرباط جاز، ويكون
ذلك حسناً ۔
(فتاوى قاضي خان على هامش الفتاوى العالمكيرية، كتاب والوقف، فصل فى
المقابر و الرباطات : جـ 3 صـ 315 ط رشيديه )
[5]
عن على ان النبي صلى الله عليه وسلم امره ان يقوم على بدنه و ان يقسم
بدنه كلها لحومها و جلودها و جلالها، ولا يعطى في جزارتها شيئا۔
(بخاري : جـ1 صـ 232 )
ولا يعطى اجرة الجزار منها لانه كبيع ۔
(حاشية رد المحتار: جـ 6 صـ 328 كتاب الاضحية)
ولو دفعها المعلم لخليفته ان كان بحيث يعمل له لو لم يعطه صح و الا
لا، وفي الشامية قوله ( والا لا ) لان المرفوع يكون بمنزلة العوض۔
(در مختار : جـ 2 صـ 70- باب المصرف ط بيروت )
NOTE: apne WHATSAPP par annida islamic msg hasil karne ke liye niche bataye gaye tariqe par ek sms kijiye :
AN-NIDA START
NAME:
CITY:
Post a Comment